.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارخانه ايران برك رشت در آستانه ورشكستگي

رئيس مجمع نمايندگان گيلان گفت: كارخانه ايران برك رشت به دليل نداشتن سرمايه در گردش در آستانه ورشكستگي قرار گرفته است.

به گزارش فارس ، اسدالله عباسي در حاشيه بازديد از كارخانه ايران برك رشت و چند واحد صنعتي در اين شهر در گفتگو با خبرنگاران وضعيت واحدهاي صنعتي استان را نامناسب خواند و اظهار داشت: در بازديدي كه از واحدهاي صنعتي در شهر صنعتي رشت به عمل آمد، متأسفانه يك فاز كارخانه فولاد به دليل كمبود برق از مدار توليد خارج شده و برخي از كارخانه‌ها مانند پنگوئن كه نخ و كاموا توليد مي‌كند نيز تعطيل شده، كارخانه خاور نيمه تعطيل بوده و كارخانه ايران برك هم در آستانه ورشكستگي قرار گرفته است.
وي افزود: وضعيت اين كارخانه‌ها نگراني‌هايي را به وجود آورده كه درصدد گره‌گشايي هستيم ضمن اينكه جاده دسترسي به شهرك صنعتي نيز مناسب نيست و رفت و آمد به كندي صورت مي‌گيرد.
عباسي وضعيت تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب، آب آشاميدني و گاز شهرك صنعتي را مسئله‌اي مشكل‌دار عنوان كرد و اظهار داشت: هنوز زيرساخت‌هاي شهرك صنعتي آماده نشده است.
نماينده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به وضعيت كارگران كارخانه‌هاي بحراني در استان بيان داشت: اگر براي كارخانه‌اي مثل فولاد يك‌ هزار و 200 شغل ايجاد كرديم در عوض چند كارخانه را تعطيل كرده و نيروهاي جوان اين كارخانه‌ها را بيكار نموده‌ايم.
وي تأكيد كرد: متأسفانه در گيلان سرمايه‌هايي كه بايد صرف اشتغال و توليد شوند، تغيير مسير داده شدند و تسهيلات بانكي به سمتي برده شد كه خروجي آنها توليد و اشتغال نبود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1387
ادم یاد این ضرب المثل قدیمی می افتد که هما نا دشمن دانا به از نادان دوست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.